Helgjobb

Ja nu har jag börjat jobbet efter min ledighet och min sjukskrivning. Så kul och komma tillbaka till jobbet efter att varit borta så länge. Har insett att jag har ett riktigt roligt jobb! Skön känsla, riktigt skön.

Pratade med Vicki ikväll. Det var länge sen vi hördes av och pratade. Det var himla trevligt och vi ska försöka ses till veckan. Jätte kul, verkligen.

Ella mitt monster och underbara sambo. Hon får sina tokryck och gör rivsvängar och leker för fullt. Och emellanåt ligger hon hos mig och njuter av min kroppsvärme. Så underbart!

Har sån lust att inhandla ngt, men jag vet inte vad. Tror min köplust beror på tristess. Har så lite att göra när jag inte jobbar :(
Men på måndag ska jag och Ella på äventyr til Catrin i Munkfors. De ska bli himla skoj.

Nu ska jag uggla på en Wallander film som jag sett flera gånger innan jag sja krypa till kos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0