Hjälpreda

Idag började min dag med ett besök hos frisören. Blir så himla avslappnad när jag sätter mig i den där stolen och blir ompysslad. Sitter mest och blundar. Gick därifrån och var kanon nöjd. Min frisör verkade också väldigt nöjd.

När jag sen kom hem tog tröttheten överhanden och jag slocknade. Sov ngr timmar. Förstår inte hur jag klarar av att sova så mkt som jag gör. Men det är såå skönt.

Har planterat om mina blommor ikväll. Och Ella hjälpte såklart till. Eller hur man nu ska kalla det när katten viftat i jorden med tassen. Biter i bladen och går ivägen.
Sen var det dags att bädda rent i sängen och till min "stora" glädje ville Ella även hjälpa till med detta. Hon biter och drar, kanske vill hon dra bort de ev skrynklorna!!!??





Men ibland sover hon och det är ju såå sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0