Längtan efter en bil

Idag högg den där längtan och önskan tag i mig igen.
Vill så gärna ha en liten bil och köra omkring i. Inbillar mig att de skulle göra mitt liv lite friare och lättare.
Jag har flickvän långt borta och många utav mina vänner. Tänk om jag kunde puttra iväg med en bil till dem, istället för att passa bussar som tar MASSA tid. Och verkligen kunna hälsa på mina vänner för en gångs skull.
Ta bilen till affären, till ikea, till skutberget, ja vart som helst.
Och när jag åker till Marina så skulle Ella kunna följa med, så jag slipper vara ifrån henne så himla mkt.

Eftersom att jag inte är lovad jobb längre än sista mars så får inte jag låna pengar.
Jag blev så himla besviken när jag fick höra det. Nu måste jag vänta och spara och hoppas på längre tids jobb. suck.

Jag känner för tillfället en väldig längtan efter Marina. Vill vara henne nära nu. Vill inte vara 27 mil ifrån henne. Tänk om jag hade haft en bil........

Får väl fortsätta åka den där jäkla swebussen som inte tillåter pälsdjur. Med andra ord blir de ännu fler dagar utan Ella.

Händer en massa tråkigheter just nu. Och många tankar går till de drabbade, med massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0