Tollarbebisar

Ja idag var jag med mina föräldrar till Vingåker för att spana in 7 små tollarbebisar. En utav dem ska bli mamma och pappas bebis :-)
Pappan till bebisarna Athos var också där. En hel mysig tollare som satte sig i pappas knä och pussade honom blöt i ansiktet.
Mamman till valparna, Mynta. Var en super söt tik som tog väl hand om sina barn.
Och så de sööööta valparna. Finns inga ord för att kunna förklara hur himla fina de var. Lägger in bilder i stället.
De snuttade gott på våra fingrar, pep och snubblade omkring i valplådan. Bedårande!!!!
Troligen tar mamma och pappa en hane, som i nuläget kommer få namnet Hector.
Nu ska jag käka bakpotatis men lite kräftröra.
Delar med mig utav det sötaste :-)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0