BARA SÅ GLAD!

Jag vill designa min blogg till ngt mera JAG men hur fan gör man???????????????????

Jag går omkring och är kvittrande glad!

Ska hämta bilen i morgon. FRIHET!!!!!

Gör sista arbetspasset innan semestern i kväll. Det kommer säkerligen gå jäkligt långsamt.... men men snart har jag mitt livs första semester. Så jäkla häftigt.

Till veckan blir det en tatuering... nervöst som fan men ngt jag längtat efter i många år.

Ngt har hänt med mig, ngt jag hade gett upp för länge sen. Men det är verkligt och det kan inte kännas bättre. Främling du får mitt hjärta att göra volter och varje sekund utan dig känns som en evighet ;-)
Vem behöver sömn eller mat när du är i min närhet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0