De som inte dödar det härdar!

Nu har jag hämtat min lilla svarta skatt!!!!
Den är så fin så HÄRTA vore nog!
Och jag är sååå glad så en TRÄDJE DÄL vore nog!!!

Nu kan jag åka vart jag vill, när jag vill :-)

Helgens arbete har varit olidligt jobbigt. Tiden har gått sjukt långsamt. Jag har räknat ner varje minut. Men nu behöver jag inte vänta längre för nu har jag mitt livs första semester.
När jag cyklade hem igår efter jobbet körde jag försiktigt och såg mig noga om innan jag körde över vägarna. För tänk om det skulle hända ngt precis när jag fått semester. Jag vågade inte heller cykla fristyre eller plocka upp mobilen ur fickan för att kolla ev sms eller ringa ngn. För det skulle ju vara förödande om jag skulle tappa den :)
Men allt gick bra.
När jag kom hem tog jag mig en kall öl, sedan en till och sen tog jag mig en välförtjänad WHIRRE! Gött som tusan och jag passade på att bli lite onykter. Men det får man bli på sin semester. Jag är nog en riktigt bra semester firare :-)

Det händer så mkt i mitt liv just nu så jag blir alldeles skakig av lycka. En alldeles egen bil, den första! Semester, de första i mitt liv. Tatuering på onsdag, min första som jag pratat om i flera år. Och sen har jag ju gått och blivit kär också. Och det är nog det allra bästa.

Nu måste jag lägga mig och vila så kroppen slutar skaka. Om de går för jag är nog lika sprudlande glad om en timme också :) :) :)

Funderar på mitt liv och är så oerhört glad att jag inte gjorde handling utav mina mörka tankar när jag mått som sämst. Även ifall det känns sjukt jobbigt emellanåt och man inte finner ngn utväg så vänder det.
Det får man ALDRIG någonsin glömma trots att det är så jävla mörkt och det känns som om livet inte kan ge ngt mera.
Det vänder. Se på mig! Jag önskar att alla mina nära och kära fick känna det jag känner just nu! Det är underbart!

Det som inte dödar det härdar!

Kommentarer
Postat av: Linda HALL

Vet du.. Jag är sååå himla glad för din skull Elin!! Jag har inte kännt dig länge, men jag VET att är det nån som är värd det så är de du!

Och jag vet att du gör min vän ostadig på bená och jag bara älskar det! Kraaaaam

2009-07-27 @ 21:34:32
Postat av: Anso

Vill du veta en hemlighet...?!?... Jag har också gått och blivit kär... vilket samanträffande...:):):):)

2009-07-28 @ 11:08:35
URL: http://www.ansos.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0