Katt beeeebisar!

Igår var jag och Katta till djurskyddet för att spana på kattbebisar.
På djurskyddet hade de två kattungar som ska säljas ihop. En utav dem var vindögd och var helt otroligt söööt!
Jag kan ju inte köpa två stycken till, utan det räcker med en till :)

Så vi åkte vidare till ett jourhem. Där hade de 6 stycken små ungar. 4-5 veckor gamla små bebisar. Jag och katta lågdär på golvet bra länge. Det var svårt att slita sig :)
Jag blev lite förtjust i en litet tjej med namnet Hanna som Hanna Ljungberg :)
Idag när jag kollade mejlen så hade jag fått ett mejl med en bild på Hanna.



Ska snart dit igen och titta lite mer innan jag bestämmer mig för ngn. Men en blir det iaf. I samband med min sista semestervecka :)

Ikväll ska jag och catrin festa!

Kommentarer
Postat av: Anso

NAAAAAAWWWW!!! Vad sööööt!!!!

2009-07-12 @ 21:34:52
URL: http://www.ansos.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0