Mycket nu

Igelkotten har slutat att morra och har kikat fram med nosen. Trycket över bröstet har lättat ngt. Och de känns mkt skönt.
Tur att man aldrig ger upp, de kommer ljusare dagar.

Nu händer det mkt. Mobilen har lämnat halebop och är snart hos mig.
Jag har kontaktat djurskyddet som gör ett fantastiskt jobb och tar hand om hemlösa djur. Min Ella är ofta ett monster och hon är mitt allt och jag vill göra allt det bästa för henne. Hörde efter med en trevlig kvinna från djurskyddet som tipsade mig om att skaffa en kompis till min misse så hon blir lite mer stimulerad. Jag är ju inte alls svårövertalad när de gäller djur. I love animals!!! Så ngn dag ska jag till djurskyddet och spana in en liten ny familjemedlem :-)

Nu gäller det bara att komma på ett nytt namn........ hm. Tog mig många månader att komma på Ellas namn. Hur ska detta gå nu?!
Förslag, som passar till Ella?!

Har värk i min handled som har irriterat mig i en vecka... När man jobbar inom vården så blir man lätt hypokontriker. Reumatism? Förslitning? artros? Cancer? Jag kommer dö!!
Nej då... men man blir lite orolig. Och dessutom har jag lätt att oro mig själv.
En trevlig Underläkare på jobbet kollade på den förra veckan och tyckte jag skulle söka läkare om det inte gav med sig om ngn vecka eller veckor. Och det gör ju fortfarande ont. Och de känns som den är svullen.

Solen har idag kikat fram lite... Hoppas det snart blir strålande väder igen :) Jag vill bli mindre vit på kroppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Poppen kanske passar!? ;)

2009-07-09 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0