Onsdag, tredje semester dagen.

Igår var jag i Göteborg med Catrin och lillasyster Emelie. Trevligt och umgås och sjunga ihop till alla bra låtar som Catrin har :-) På vägen dit fick vi stå i en bilkö i ca en timme pga av en olycka. Men de gick det med. Och till Göteborg kom vi ju :)
Jag har handlat en tröja och ett gäng t-shirtar. Sen handlade jag en gris som låter när man öppnar kylskåpet. Fantastiskt roligt!!!! ha ha ha ha!

Idag ska jag luncha med mina låtsats mammor och bästa vänner. Ska bli så roligt och träffa dem. *Kärlek*

Sen klockan 17:00 blir jag tatuerad. Min snälla arbetskamrat och vän Anna ska följa med mig dit. Hon ville själv kolla på tatuering och blir på så vis stöttning för mig :))

I kväll ska jag åka hem till den vackra främlingen som får mitt hjärta att slå volter! Lääääängtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0