Sååå glaaaaaad!

Idag har det skett, idag fick jag lite mera vuxenpoäng.
Kärlek vid första ögonkastet. En svart liten tuffing.
Jag har köpt en BIL!
Jag är såååååååååååååååå GLAAAD!
Det stod där mitt bland alla andra bilar men jag blev kär direkt jag såg den. Och nu är den min alldeles egna!

KÄRLEK :)


Annars idag har vi firat pappa som fyllde år. En trevlig dag hemma hos mor och far. Min bror håller på att ta körkort och han är så himla duktig. Heja G-man!

Kan säga att min lilla odling som jag började med i början av denna sommar verkligan har VÄXT!!! Värsta bästa odlingsjorden...... eller..... ??? HA HA HA HA!

Ser ni ruccolan? Löken? jordgubbarna? Potatisen? Eller kanske gräset??



De finns en speciell person som gör mig extra glad. Du är sååå bra!

Längtar till lördag!

På söndag gör jag mitt sista arbetspass innan min allra första semester. Coolt!

Kommentarer
Postat av: LindaHall

ååååh är det mig du skriver om?? asg

2009-07-24 @ 10:12:31
Postat av: Linda Hall

Jooo en sak till... Vilken fiiin bil!! Jag & främling sa att du skulle köra när vi ska på spökjakt i din nya bil =o) Kul va??

Kraam

2009-07-24 @ 10:14:52
Postat av: Anso

ASGARV Vilen fiiiin odling du har gjort!! Gröna fingrar har du ju iaf... S

Mega massa grattis till snygga bilen!

Kram

2009-07-24 @ 10:46:56
URL: http://www.ansos.zoomin.se
Postat av: Malin

Åh, en bil lagom till Isma att cruisa runt i!

Hon hälsar att tant Elin kan komma & hämta henne på stört ;)

Ha en fin helg ;)

Kram

2009-07-24 @ 11:01:43
URL: http://www.mhalhis.webb.se/malinen
Postat av: Elin

Linda Hall jag vet inte om jag kommer palla med att köra när det är spökjakt. Fick berättat att det var ruskigt läskigt. Jag kommer stelna till om det händer ngt och då måste ni ju ändå lyfta ut mig om bilen ska rulla igen :) sen får nu prata med fina ord för att stelheten ska upphöra.



Malin... lite osäker på att din "lilla" hund får plats i min "stora" bil :)



Anso. Ja men visst är den fin, jag har köpat hårt :)

2009-07-24 @ 11:58:15
Postat av: Elin

"kämpat" hårt ska det ju stå.

2009-07-24 @ 11:59:01
Postat av: Linda Hall

Ähh Elin. de e bara att köra.. glöm de där med att vara rädd.. jag lovar att min ljuva stämma kommer att se till att du kör iväg ;)

Kram kram

Pssst.. skrattar så jag gråter

2009-07-25 @ 00:20:16
Postat av: Elin på jobbe

Du är sjuk i huvudet!!

asgarv

2009-07-25 @ 11:12:44
Postat av: Linda HALL

Men jag veeet mohahahaha

asg

2009-07-26 @ 13:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0