Saknad...

Mitt bland alla lycka och glädje så kom det tårar.

Läste mitt gamla inlägg om farmors sista dygn och mitt avsked till Mascot.
( Arkiv: augusti-08 och november-08)

Mascot kan ja sakna sjukt mkt ibland. Han gav mig så obeskrivligt mkt glädje. Varje gång jag åkte hem till mamma och pappa visslade jag på hundarna när jag gick in på mor och fars gata. Båda hundarna skrek och skällde tills jag öppnade dörren. Nu för tiden funkar inte det eftersom att Didas är den enda som kommer ihåg min visslingar men  hans hörsel är inte den bästa så han hör det inte *fniss*

Jag saknar att få höra av min farmor att jag är vacker. Hon skämde alltid bort mig med smicker, speciellt det sista året hon levde. Jag uppskattade det så mkt. Jag saknar att sitta och klippa hennes naglar och dricka kaffe med henne.
För mig var farmor otroligt vacker och en underbar människa i mitt liv.

Jag vill träffa ett medium så att jag kanske får en möjlighet att höra ifrån min farmor :-)

Nej nu ska jag ta tag i min dag!

Förresten måste ju berätta vad min JÄVLA katt gjorde tidigt i morse. Jo hon bet sönder min telefonladdare. Och det är den fjärde laddaren som hon gnager sönder. Jävla skit katt! But I LÖVE her! Vadå ovillkorlig kärlek?? ;-)

Men nu ska jag ta tag i min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0