Saknad........

Saknar Mascot. Fina Mascot som lämnade oss i november och for till hundhimlen. Jag saknar hans glada ansikte, hans viftande svans. Hans kärlek. Det värker i mitt hjärta. Tänk om man kunde trolla. Då skulle jag trolla tillbaka honom. Bara för en liten stund, så jag kunde borra in mitt ansikte i hans päls. Nu rinner en massa tårar på mina kinder.
Mamma och pappas nya vovve är helt underbar. Men det är inte Mascot.

Sen har jag saknad efter den förtrollade kärleken. Varför kan inte jag? Alla andra kan. Jag känner mig så misslyckad.

Tänk om jag kunde leka bort lite smärta med fina Mascot.

Snart kommer Catrin då ska vi ha roligt. Men första ska jag städa och grina lite.

Kommentarer
Postat av: Anso

Usch... den där saknaden vet jag hur den känns..kramar om

Kärleken... den kommer ska du se:)

kramar

2009-07-12 @ 09:45:05
URL: http://www.ansos.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0