Tatuering och Medium.

Sitter här vid datorn med min fina Ella i knät. Njuter varje sekund av hennes värme och närhet.
Älskar henne av hela mitt hjärta!

Igår var det 30 års fest. Det var kanontrevligt. Tack Malin och T och alla andra som gjorde det trevligt :)
Malins tal berörde mig mkt starkt. Familj är ngt fint.

Snälla Malin från Skin deep har designat en tatuering till mig. Nu är det bara upp till mig att bestämma vart jag ska sätta den?!?!?!?! Svårt detta :-)

Just nu rullar tv programmet " De okända" på tvn. Jag skulle så himla gärna vilja träffa ett medium. Vill höra efter hur de som lämnat mig mår och vad de känner och tycker. Sakna!

Har iaf haft en kanonmysig dag och natt. Ibland vill man bara stanna tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0