Tatuering på bild ;)

Har haft ett kalasmysigt dygn med fina främling. Du är fantastisk.
Fick följa med på skyddsträning. Hundar som anfaller en figurant. Skithäftigt. Nu vill jag väl ha en hund, igen :)

Tatueringen är gjord och jag är mkt nöjd. Det gjorde inte speciellt ont så undertiden den blev gjord började jag fundera på vad jag ska göra här näst :)
Men i natt låg jag och tänkte på min lilla fina tatuering och lite panik dök upp. " Shit i Bulan, den här ska ju sitta här hela livet" Men jag har tänkt andra trevliga tankar om den idag :) Och sen kan jag ju inte komma ifrån att jag är riktigt nöjd med den.



Idag har jag varit hos familjen. Vi har gått på stan och varit ute i skogen. I skogen var det blött men underbara skogen är underbara skogen :) Jag älskar att vara ute i skogen, trots att jag inte är de så ofta. Men min nyinköpta lilla damsugare till bil ( eller hur Främling :) ) Så kan jag ju ta mig till skogen när jag vill. UNDERBART!

Mamma la ut spår till Hector. Och han var så himla duktig för att bara vara 7 månader gammal.



Och så fann vi ju lite guld i skogen :-)


Nu ska jag bädda ner mig i soffan. Mår inge vidare i kroppen. Yrsel och illamående. Men det släpper snart. Bara att stå ut.

I morgon ska vi ut och festa. Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Linda H

de blev ju jättefint =o) jag vill oxå ha... ;)

Kram kram

2009-07-31 @ 21:03:42
Postat av: Anso

Din lilla dammsugare är skitfin... o mycket bra att du kommer till skogen med den... ME LIKE!!!:):):)

Helst i skogen med mig då förstås ;)

Tatueringen är asfin!!!

Ses imorgon finaste främling!!

2009-08-01 @ 00:27:51
Postat av: Anso

Ps! Du är fantastisk... o alldeles, alldeles underbar...:)

2009-08-01 @ 00:29:23
Postat av: Malin

Grattis till första tatueringen, jättefin! Nu blir det snart fler ska du se ;)

Ha en härlig helg & en kul utekväll! Önskar att jag kunde följa.

Kram

2009-08-01 @ 10:23:44
URL: http://www.mhalhis.webb.se/malinen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0