Vakna nätter och sovande dagar

Igår var jag hemma hos Anso. Vi har haft kontakten i x antal år och bara pratat om att vi ska ses och igår tog vi tag i saken. Tack vare att jag hade tillgång till en bil, Tack mor och far :)
Vi satt och pratade och drack kaffe ngr timmar. Och sen pratade vi vidare och åt "vitamintabletter" en bra stund tills klockan slog 04:00 och jag åkte hem.
Det var så kul och träffa alla omtalade djur och vistas i ett litet paradis ute på landet. Så vill ju jag bo!!!!!!

Till Anso: ;-)
Saida Andersson, (
8 oktober 1923 - 14 november 1998), var en i Sverige välkänd sierska. Saida Andersson hade under många år en spalt i veckotidningen Hemmets Journal, där hon gav råd och hjälp till människor som tappat bort saker. Hon blev riksskänd när hon medverkade i Café LuleåTV under 1990-talet.
(Wikepedia)

Idag har jag varit hos farbror doktorn kom bara en timme för tidigt. Men Han var så snäll och lät mig komma in ändå. Efter det åkte jag och lämnade tillbaka mammas bil och busade lite med Hector. Efter att ha lekt med honom har jag hål i T-shirten och proviva spill på T-shirten. Hunden äter ju allt och lite till. När jag drack min proviva klättrade han upp i min famn och flirtade stenhårt med mig. Så såklart fick han lite och dricka. Där av spill på min t-shirt.

När jag sen kom hem däckade jag och har sovit si så där 3 timmar. Riktigt skönt. I natt blir det jobb först 25 års middag.

Anso på sin trapp.


Hector ber snällt


Hector dricker Proviva

Kommentarer
Postat av: Linda Hall

Stackars Elin.. ingen mat fick hon.. MEN jag sa till Anso... haha

Vi ses på fredag.. moooohahaha jag ska visa min rätta sida.. och med det menar jag att jag ska skrämma skiten ur dig Elin hihi I lööööve!

Kram kram

2009-07-14 @ 19:16:09
Postat av: Elin

Vi får väl se lilla Linda hur det blir med den saken. Looking forward to. Mohahahha

Kram kram

2009-07-14 @ 22:40:45
Postat av: Anonym

Asgarv åt Saida... !!!! ha ha ha.. kram

2009-07-14 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0