en liten tjuv

Var hemma hos mamma idag, skulle kolla till min odling och umgås med mamma och hundarna.
Hector mor och fars lilla valp har käkat upp alla pinnar och tomma fröpåsar som jag och mamma ställde upp för att veta vad vart vi odlat och vad vi odlat. Alla pinnarna var som sagt borta och jag fann ngr på gräsmattan som var avbitna. Jäkla hund. Sen insåg jag även att valpskiten ätit upp gräslöken :( Så det blir ingen färsk gräslök på midsommar.
Men han är såå goo så jag kan ju inte bli sur.

Jag och mamma drog med hundarna på en skön promenad, sen köpte vi mat och jordgubbar. Sen tog vi en fika på altanen. Mums vad gott det var, men jordgubbarna var från Belgien så de smakade inte allt för mkt.
Efter detta pysslade vi om hundarna, klippte håret runt tassar och öron och borstade dem. Så mysigt att vara dem nära.

En härlig dag med lilla mamma.

Nu blir de fotboll och cola. Ingen öl, blev lite mkt utav den varan igår :-)

Har även pratat med Anso i tele idag. Så kul och snacka med henne. Det var alldeles för länge sen. I sommar ska vi ta den där promenaden vi pratat om i flera år :-)



Kommentarer
Postat av: Anso

Håller med dig, det var absolut för längesen vi pratade, måste bli bättre med det.. o promenaden, JA, den MÅSTE bli av... snart..:) kram min främling....

2009-06-07 @ 01:30:55
URL: http://www.ansos.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0