En underbar helg

Ida, min Eda fyllde 25 år i går och hon bjöd mig och hennes andra vänner till familjens sommarstuga ute i Kristinehamn. Ett paradis.
Solen har strålat hela dagen och natten. Vi har badat i 20 graders varmt vatten. Ätit massa gott. Skrattat och druckit en och annan öl.
Hur magisk är inte den svenska sommaren när solen skiner och man befinner sig vid vänern :)
Joe Labero, släng dig i väggen. Den svenska sommaren ÄR MAGISK :)

Jag bestämde innan jag kom till stugan att natten skulle spenderas utomhus. Sagt och gjort när det var dags för att sova. Bäddade jag och Sigge våra bäddar ute på bryggan. Såg när solen gick upp. Vaknade dock runt 0700 utav att solen redan stod högt och det blev sjukt varmt. Vi bestämde oss för ett morgondopp (årets första). Sen gick vi in och la oss inomhus. Jag har enligt mina vänner som sovit i samma rum. Skrikit "NEJ", "VAD GÖR DU?" och mumlat en massa i sömnen. Jo men man får väl bjuda på sig själv.
Hela förmiddagen har vi legat på klippor och badat. Helt sjukt underbart!

Gänget samlat för fika med jordgubbstårta


Solen är på väg ner


Födelsedagsbarnet med kärleken Tomas.


Jag och Maja på småtimmarna


Tom visar upp sina konster.


Gänget samlat inomhus när solen gått ner.




Flickorna dansar


Tomas prövar Sigges jacka


Här sov jag :)


Soluppgång


Badgäster


På väg hem. På bilden: Madde och Caroline


Ida, Tomas och Mamma Inger vinkar av oss.


Jag och Sigge


Ärofyllt uppdrag de fick Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0