golf och min lilla lott

Igår var de golf, morsdag och lott-fixande som gällde.
Mamma fick en spikmatta utav mig. Hon blev jätte glad. Men pappa hade tydligen redan en och hon gissade ut vad det var innan hon öppnat paketet. Lite tråkigt men hon blev jätte glad. Så nu har de en varsin. Jag provlåg på spikmattan och det gjorde verkligen skönt ont. Ngt jag rekommenderar.

Lotten är färdig odlad. Kommer nog bli kanon när de börjar växa. Jag har odlat, morötter, ruccola, lök, rädisor, rödbetor, sockerärtor, potatis, zuccini, jordgubbar och smultron.
Mamma tyckte det var en rolig idé så nu är de hon och jag som har ansvaret över lotten :)

Spelade även golf igår. Det var roligt och det var så himla skönt att vara utomhus. Så vackert väder.

I morse var jag och tog blodprov. Det är landstingshälsan som är i farten och jag tycker det är kanon. Men de var annorlunda att bli stucken. Jag brukar ju bara sticka folk. Lärorikt :)

Ja så här såg de ut när vi grävt hälften
Lotten under grävningen

Nu är de odlat och klart
Färdigt

MIn boll på hål 11. Ser ni flaggan?


Hector var med på golfbanan
Hector

Jag var också med
Här är jag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0