Konstig dröm

Drömde i natt att jag var patient på min egen arbetsplats. Men jag hade ingen stroke, vilket min arbetsplats är experter på. Utan jag hade haft ngn inflammation i njurvägarna. Jag hade ett drän där de rann slaggprodukter. Jag hade kateter. Och det värsta av allt var att pga av platsbrist så delade jag samma säng med en gammal gubbe. Inte allt för trevlig.
Konstig dröm tycker jag. Och om det inte vore nog så har jag legat konstigt hela natten och vaknat av att mina armar och ben sover. Och detta har hänt flera gånger. Vaknade utav att telefonen ringde, och visst var det jobbet som ringde och frågade om jag kunde tänka mig att jobba ikväll. Jag tackade nej men bad dem återkomma om det blev kris.
Jobbet har inte ringt igen så de kanske löste sig.

Igår var det fotboll. Tänk vad sport kan göra med en, jag blev skitsur. Vilken dålig match. Boooring!

Idag är de söndag och troligen blir det lite fest :-)




Kommentarer
Postat av: Anso

Usch vilken hemsk dröm... hoppas du är gladare idag:) kram

2009-06-07 @ 22:24:43
URL: http://www.ansos.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0