Många års slit......

Jag ska få tre veckors SEMESTER I SOMMAR!!!
Jag har sommarjobbet sen jag var 15 år gammal och i år, 10 år senare får jag en välbehövd semester.
Så himla underbart. Har dock inte en aning om vad jag ska göra men jag kommer säkert på ngt vettigt... eller bara ngt utan vett :-) Ledig ska jag vara iaf. Tre veckor blir det iaf. NIIICE!!!

Under veckan har jag avverkat 4 nattpass på jobbet, firat en 30 åring och varit hos frissan. 
I helgen är jag fyra ledig. NIIICE!

Mitt internet krånglar och jag får panik. Så nu skriver jag på en dator på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anso

Hej!

Nu hittade jag din blogg..:)

Fan va gött med semester! Längtar till min med.

Önskar dig en fin helg!

Kram till dig min främling

2009-06-06 @ 00:02:18
URL: http://www.ansos.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0