Playstation 2 och träning och en och annan hamburgare.

Idag har jag gjort det. Som jag så länge har tjatat om och velat haft.
Ett riktigt spontaninköp.
Köpte ett playstation 2 slim, med 4 spel och minneskort för lite drygt 1000 spänn.
Så himla nöjd och det ska bli så roligt att spela.
Begagnat är bra och spotaninköp desto bättre.
Längtar efter att ligga hemma i sängen eller i soffan. Slappa, läsa en bok och mysa med Ella. På söndag har jag planerat in detta.
C:a 5 veckor kvar till semestern. Looking forward !!!

Köpte mc donalds mat i torsdags. Tog med plusmeny och vips fick jag ett assnyggt coca cola glas. Nu blir det att börja spara på dem. Men det betyder måååånga Mc donalds besök. Oj oj... rund om magen kommer jag bli.
Men tack vare min arbetskamrat och vän Anna så har jag börjat röra på fläsket. Bodypump och powerstrike har jag testat på. Nu äntligen är det roligt att träna igen. Och jag mår så mkt bättre. Powerstrikepasset handlade om att slå och sparka på en säck. Fantastiskt skönt! Jag som är så aggressiv ;-)

Solen har strålat flera dagar nu och det är mkt glädjande. Jag har dessutom bränt ryggen och nu kliar det intensivt och väldigt svårt att komma åt och klia på och smörja. Men smarta jag har använt en handduk som jag smetat hudlotion på för att kunna smörja in ryggen. Perfa! Man är väl inte dum.

Back to business

Kommentarer
Postat av: Anso

Hej främling!

Åh, vad kul med tv-spel!

Är själv inne på att köpa ett x-box, mest föär att jag är sjukligt förtjust i att spela smowboard spel.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2009-06-27 @ 18:41:16
URL: http://www.ansos.zoomin.se
Postat av: Anso

Men ärligt... stavproblem har jag tydligen... smowboard var något nytt.. ha ha snowboard såklart!

2009-06-27 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0