Hector !!

Go möra!
Nu är helgen över och jag har haft en fantastisk helg! Carro var här, vi mös och fikade med vänner. På kvällen var det fest och vilken fest sen då!!
Förfesten hos malin och troun var kanon. Sen drog vi till harrys och där dansade vi och röjde.
Anso var med. Och det var så ooootroligt roligt att träffa henne igen!

Igår avslutade jag helgen med att åka till mamma och pappa som i lördags hämtade hem valpen Hector.
Hector är alldeles underbar!!! Och jag är kär. Finner inga ord.
Började nästan gråta då jag skulle åka hem. Vill inte åka ifrån Hector. Vi lekte hela hans vakna stund.
De finns inge sötare än Tollarbebisar.








Kommentarer
Postat av: Malin & Torun

Vad söööt han är då! Gullrumpan!

Tack för i helgen, det var k ju hur kul som helst!!

Kram från oss

2009-03-09 @ 16:14:42
URL: http://www.metrobloggen.se/malinen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0