Inte så lång tid kvar nu...

I morse när jag vaknade, berättade jag för Marina att det nu är endast tre veckor och två dagar kvar tills jag ska flytta. Är drabbad utav kroniskt-funderande-kring-flytt-syndrom. Ett jobbigt tillstånd som tar mkt energi.
Tänk om de blir ett antiklimax när jag väl flyttat??? Men jag slipper ju alla fall den här lilla lilla lilla lägenheten. Skönt.

Min säng som varit i stort sätt fastgjuten i sovalkoven är nu lös! Så skönt för jag har varit så orolig att sängen skulle förstöra väggarna. De blev små märken som är mera allmänt slitage. Lättnad.

Kartong-tornet blir bara högre och högre. Till Ellas stora glädje. Då hon sitter och ligger där mer än ofta. dessutom har hon nu hittat ett sätt att nå mattes torkade rosor. Mycket roligt. Morr!

Jag har insett att min tv är extremt liten och kommer troligen upplevas ännu mindre då jag flyttat till en STOR lägenhet. Marina har också upptäckt detta då hon spelar tv-spel. Instruktionerna syns inte då hon ligger i soffan så den söta flickvännen har placerat en pall cirka en meter från tvn. Allt går att lösa :-) Puss på dej ;-)
Tro allt att det blir dags att införskaffa mig en ny den dagen jag har flyttat... men det är dyrt... :(

I måndags kollade vi på "Män som hatar kvinnor". Vi båda har läst boken så vi båda hade nog omedvetet krav att den skulle vara bra. Och filmen var otroligt bra och Noomi Rapace gjorde Lisbeth Salander otroligt bra!

På fredag kommer CrazyCarro, min allra bästa vän!

På lördag ska mamma och pappa hämta valpen Hector.







P.s. Häromdagen tränade vi på Kriskis och svettis. Vi styrketränade. Och Linqan fick träningsvärk !!! Så skönt. Tack Sotolainen för gratisträningen d.s.




Kommentarer
Postat av: Soto

Ja, men nu heter det ju inte "Kriskis och svettis"... Det är möjligt att du har en kris, men det är ju inte Friskis fel!



& du, träningsvärk är inte enbart ett bevis för att man tränar en muskel som varit lite mycket i vila. Det är ett kvitto på att man tagit i oxå. Läste förresten ingenting om din träningsvärk ;-)

2009-03-05 @ 21:20:39
URL: http://blogg.passagen.se/bobajojsos/
Postat av: Petra

Jag hittade hit! ;) Hoppas vi ses ikvällm in i dimman :) Kram!

2009-03-07 @ 16:01:00
URL: http://petrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0