Jag är frisk!!!

Igår kväll efter alla min toabesök hade jag feber, obehag i kroppen och dessutom var jag som ett litet barn och grät. (M kan intyga att jag inte var så rolig att ha att göra med) ;)
Gick och a mig och somnade gott. Vaknade upp nu vid 9.00 och kände mig frisk!!!! Sån lycka!
Det betyder att jag kommer kunna jobba i morgon *skönt*

Idag måste jag ta tag i packning och städning så det inte blir allt för stressigt på måndag em, inför besiktningen.

Idag skiner solen igen. Om en vecka bor jag i den stora lägenheten med balkong! Hoppas solen skiner då också.

Har kommit på att Ella är en riktigt smart katt. Denna laser penna som jag tidigare skrivit om, är hennes favorit. Och hon vet vart jag har den liggandes. Och i morse när jag vaknade jamade hon och jag drog ut lådan, där laserpennan ligger, och hon började genast leta efter den röda pricken innan jag ens satt på den. Sååå söt!

Färjestad äger 11-0 på två matcher. Finns inge mer att säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello handsome! Kul att du läser min blogg :)

Så du är en golfare alltså? Hade jag ingen aning om... moderatbandy-Elin ;-p Kul! Jag kan ingenting om golf. Tror jag är för rastlös för såntdär. Tuffa tag ska det vá! ;) Kram!

2009-03-24 @ 22:15:05
Postat av: Petra

Från mig alltså

2009-03-24 @ 22:15:46
URL: http://petrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0