Melodifestivalen och Caroline af Ugglas.

Förr har jag följt Melodifestivalen slaviskt. Men i år har jag nog bara sett en enda deltävling. Och igår missade jag hela finalen, pga jobb.
Men efter att ha lyssnat på vinnaren på internet så måste jag bara få säga: RÄTT LÅT VANN! Riktigt häftig låt.
Sen är de ju så att jag är ett litet hemligt fan utav Caroline af Ugglas. Så hennes andraplats glädjer mig ngt alldeles extra. Den kvinnan är sig själv, det är en styrka. Hon sjunger med hela kroppen, har en inlevelse utan dess like och skiter blanka tusan i om folk inte tycker om henne. I love U. Jag önska alla kunde vara lite mer som hon. Go girl!
Och dessutom tycker jag att hennes låt "snälla, snälla" är riktigt mysig. Och är de inte precis så man känner när man blir dumpad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0