men vad är det här?!?!?!

Alla människor i min omgivning har skaffat bebisar eller väntar bebisar!!!
Och mitt i allt är jag som fortfarande ser mig själv som en ungdom som inte alls är redo för ngn bebis. Är jag dum i huvudet eller?! Eller sen i utvecklingen?
Men jag har ju iaf en katt.
Jag är glad för alla andras skull men jag börjar känna mig lastgammal. Och att tiden för mig att skaffa rinner ut i sanden. att jag snart är i klimakteriet. Men jag tänker efter och inser att jag egentligen inte är alls ensam om att vara barnlös. trots min ålder ;)

Har "kors i taket" varit ute på en timmes promenad idag. Gled omkring i mina solbrillor, mkt skönt. Och stolt var jag när jag kom hem. Nu ska jag komma igång med detta.



Varit på stan med Catrin. Jätte trevligt. Vi har så trevligt ihop hon och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0