Nu äre vår

Solen skiner och det är ju faktiskt vår. Så himla skönt. Jag skulle tagit en promenad idag i min nya jacka och solglasögon. Men de blåste så himla kallt så jag fick ännu en ursäkt till att krypa ner i soffan med datorn på magen.

Jag har haft ngr underbara dagar tillsammans med min fina kärlek. I tisdags fm åkte vi till Skutberget. Vi tog med oss frukost och satte hos på en klippa vid vattnet  och mös i solen. Så himla kalasmysigt! Då fick man riktiga vårkänslor.

Marina har fått uppleva "baksidan" utav Elin. Den stökiga, slarviga och äckliga Elin. Jag har en riktigt stökig lägenhet med smutskläder i varje hörn. Disk i hela köket och kattsand i hela badrummet. Men vad jag har förstått så Älskar hon mig ändå ;) Jag har en riktigt bra ursäkt till varför det ser ut som de gör.... JAG FLYTTAR JU SNART (och då har man ingen lust eller ork att se efter sitt hem, slaviskt! Endast elva dagar kvar nu!

Nu ska jag flytta röva till sängen och läsa lite stieg larsson...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0