Ny frisyr och trötthet.

Efter mitt nattpass åkte jag hem till mor och far för att ställa upp som valpvakt. När valpen vid halv nio ÄNTLIGEN somnade så slöt jag mina gröna också. Och somnade!
Vaknade upp vid halv tolv och det första jag såg var en valp med öronen på sne. Så söt. men kissat inne hade han gjort och passade på att göra det två gånger till. Innan han la sig vid min sida och somnade. Sen kom mamma hem och jag kunde med gott samvete vila huvudet mot kudde.

Nu är jag hemma hos mitt svarta monster. Jag är nyklippt och denna gången blev jag RIKTIGT nöjd.

Fick fakturor gällande min nya hyra. Oj oj oj vad dyrt de kommer bli.

Nu ska jag slappa i soffan och sen sova. I morgon är det en ny dag.

Lilla hector sover gott.

Och min nya frisyr. kolla in mitt nöjda leende ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du blev jättefin i håret! & valpen är underbar :)

Kram

2009-03-13 @ 12:41:29
URL: http://www.mhalhis.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0