Nyinflyttad

Nu har jag flyttat in. Det har varit tugnt. Slitsamt. Irriterat. Jobbigt. Beredd att ge upp när som helst. Ja typ.
Men idag har jag spenderat massa pengar till nya lampor och möbler. Kul.
Besiktningen gick bra men lilla Siv (hyresvärden) fann ordentligt med damm under frysen. Men vi log och jag slapp städa igen. Jag är nöjd och framförallt lättad.
Nu sitter jag och mina fina tjej (som hjälpt mig så mkt) i soffan och njuter.

Har sovit kasst de senaste nätterna, eftersom jag velat varit vaken och fixat med lägenheten. Men i natt ska jag sova!!

Återkommer med bilder.

nu ska jag snart sova. ( I MIN STOOOORA LÄGNEHET)

Lite berusad är jag nu också. Vi har firat med öl, vin, vitlöksost, vindruvor och kex. Och jag har inte blivit påverkad utav de förstnämnda ;) TOLKA DE BÄST I VILL!

Kommentarer
Postat av: syrran

hej svej min tjej

börjar sakna dina inlägg, förstår att det e mkt o styra med nu, men man blir nyfiken:P

hoppas på bilder av "slottet" inom kort!

puss o snus

2009-04-07 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0