Vart tog den röda pricken vägen?

Idag har jag köpt en lasermus :) Det är en kattleksak, en lampa som lyser som en röd liten prick. Som katter kan jaga. Ella Älskar den och har sprungit som en tok efter den. Jätte roligt. Men när jag slutar leka med den går hon omkring och letar och ropar efter den "vart tog den röda pricken vägen?????"! Stackars Ella! Iaf värsta kapet: Jag kan underhålla katten medans jag sitter i soffan!

Har även med hjälp utav mina föräldrar införskaffat mig en ny tv. Nu längtar jag ÄNNU mera till min flytt!!!

Förra helgen när Carro var här. Så försvann hennes tändare och läppcyl. Idag fann jag den! Det var Ella som tagit den. Hon hade lekt med dem tills de hamnade under soffan. Dit hon inte når. Jätte roligt tycker jag :)

Om två veckor flyttar jag och då kommer även min kärlek! Lycka!

Lite bilder på Ella och den röda pricken :-)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0