vore kul med egen hemsida...

Har surfat omkring på människors egna hemsidor.
Blev så himla sugen på att skaffa mig en egen hemsida med tillhörande blogg.
Men saken är den att jag inte har en aning om hur man ska göra??
Och sen finns de ju inte så mkt i mitt liv som är värt att ha på en hemsida. Får väl hitta på ngt att göra med mitt liv. Kanske ska syssla med såna häftiga saker som tjejen gör, jakt och sånt. Eller skaffa en hund och tävla med?? Eller ha ett katterie?

Får fundera på hur jag ska göra mitt liv lite mer intressant. Och sen måste jag skaffa info om hur man gör en hemsida.
Återkommer om detta i framtiden eller i ett annat liv......

Nu såg jag ngt sååå sött. Ella sover högst upp på min lagerhylla... Jag undrar, kan detta vara skönt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0