En kalastrevlig fredag

Igår träffade jag en sann vän, som jag tycker om så mkt. Katarina!
Vi tog en tur på stan och jag som inte borde inhandla ngt köpte ngr plastblommor som jag satte ner i en gammal vas som jag haft sen många år tillbaka. Det blev så fint så och Katarina hjälpte mig att ställa dem fint i vasen. Så söt hon är.
Dessutom lärde hon mig vad scrapping är ;) Jag har inte så mkt koll på de mesta. Det verka roligt iaf. Hon är så flitig min Katta.
Sen lagade vi tacos och inväntade Katarinas vän Linda som också skulle komma.
Vi hade en kanon trevlig kväll, mkt tjöt och massa skratt. Mitt sällskap åkte hem vid 03.00. Tiden går verkligen fort när man har trevligt. Vi har planerat att vi ska ses snart igen, vi tre. Planerna är att dricka öl och cider på ngn uteservering. Vi planerade detta efter att sommarkänslorna spreds sig i våra kroppar.

Ella gjorde sig så klart till under kvällen och blev en liten favorit. Trots att Linda var allergisk och nös ngr gånger så fick Ella kärlek, på avstånd. "I love u" och lite slängkyssar blev det. Katta myste med katten och lekte med henne. Ella gjorde ngn bitattack, såklart mot mig, men då fick jag visa vem som bestämde :-)

Nu ska jag ta mig en spring tur!!!! Japp ni läste rätt, mitt nya liv fortsätter.
Ikväll ska jag träffa Nina. Vi ska käka gott och ta ett glas vin.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du ha blomman på riktigt så hör av dig innan fredag då den går till det eviga blomsterlandet via den gröna soptunnan.

Kram kram

2009-05-12 @ 09:45:12
URL: http://www.mhalhis.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0