Jag har fått till det!!!!

Jo men jag är väl lite nöjd över mig själv denna förmiddag!

Klurade igår kväll på om jag skulle börja motionera lite. Känner att det växer på låren och magen på ett otillfredställande sätt. Och det kan inte vara muskler eftersom att jag inte tränar. Får mjölksyra i benen när jag går upp för trappor, eller cyklar för fort till jobbet. Kände igår efter lite rinnande tårar och en uppmuntrande partner att det nu var dags!

Så... Denna morgon har jag startat dagen med en jogging tur. Inte lång, inte snabb... men en start på mitt nya liv!

För övrigt på min kropp så har jag ett ömmande blåmärke på höften. Körde en säng rakt i en dörrkarm igår på jobbet. Sängen slog tillbaka som en rekyl rakt på min höft. AJ! Men de fanns ingen tid att gnälla, jag var på väg på ett akut uppdrag. Så jag passar på att gnälla här på min blogg, där mitt ord är fritt ;-)

Nu blir de en tur på stan med Torun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0