Lördag

Sitter hemma i lägenheten. Har snurrat kläderna i tvättmaskinen. Skulle kört dammsugan också men de dog ut. Det är ju trots allt lördag.
En stor förändring har skett i mitt liv. Jag hoppas allt blir bra för oss båda. Livet är verkligen hårt och tufft. Och jag hoppas att det som inte dödar det härdar.
Idag så skickade min mor ett sms där hon skrev att hon hoppades jag mådde bra. Det gjorde mig så överraskad och framför allt glad. Så jag ringde upp och vi pratade om allt möjligt.

Igår åkte jag med vänner och dess föräldrar till en stuga i kristinehamn. Ett halt klart paradis. Lugn och vatten runt om. Jag blir så förälskad i naturen och de den har att ge. En skön kväll.

Nu ska jag strax om inte regnet öser ner, ha en picknick med Emma och Ida. Sen blir de Robinson och kanske ett besök på en fest.

Nej nu ska jag hälla i mig lite vatten. Sen ska jag ta en varm dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0