Skyldig: Jag!

Har gått omkring i månader och tyckt att SF är ena idioter. Eftersom att de inte skickat biljetter till mig och M då vi blivit lovade det. Det var nämligen så att 1 mars skulle vi se "män som hatar kvinnor" men när vi kom dit så hade de stängt igen pga av ett dödsfall. Kompensation lovades. Vi skulle skicka in våra biljetter till SF och få dubbelt så många tillbaka. Vi gjorde detta och har sen dess väntat och väntat.
Idag bestämde jag mig för att kontakta dem och höra efter vart fan våra biljetter var!!
Och gissa vem som inte skickat med information om vart biljettern skulle skickas. Dvs: Elin hade inte skrivit hennes adress. Så biljetterna låg så snällt hos SF och väntade eftersom att de inte visste vart de skulle skicka kompensationen.
Tjejen på SF var så snäll och hjälpsam och lovade att biljetterna skulle skickas till mig. Jag tackade så mkt och kände mig rätt dum. FÖRLÅT SF för all skit jag sagt om er!!! :-)

Igår var jag och Torun på stan. Och tänk vad jag shoppade! (igen). Insåg idag när jag kollade på mitt konto att det nu var dags att sluta shoppa. Så så får de bli.
Men ni ska få ett smakprov på det fina jag inhandlade.
Jag är kanon nöjd.

Dessa ord pryder en vägg i sovrummet



Dessa prydnadssaker står också i mitt sovrum. NÖJD!


Nu ska jag till badhuset. Mitt nya liv har nu pågått i 2 dagar!

Kommentarer
Postat av: soffan

carpe diem - fina ord det, har jag tatuerat in på min vænstra handled :) allt bra med dig elin? :)

2009-05-06 @ 16:47:14
URL: http://sof1e.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint det blev! Jättesnyggt. När får jag komma på kaffe?

2009-05-10 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0