Det senaste

Har varit dålig på att uppdatera.
De som senast hänt i mitt liv är en show i Älvdalen där Larz Kristerz och Robert gustavsson uppträdde. Jag har lyckats få mera ordning i lägenheten. En sänggavel sitter uppe och tavlor och en hylla. I går grillade jag på gubbholmen men Torun och Malin. Vi insöp vårkänslan av att sitta ute en kväll utan att frysa ihjäl.

Idag har jag börjat första maj med att vara allergisk. De kliar i halsen, näsan kliar och jag nyser en massa. Blir så sliten utav det. Ska försöka ta mig till mariebergsskogen för att kolla in Malin med hundar på en utställning innan jag beger mig till jobbet.

Bilder säger mer än tusen ord. Därför skriver jag inge mera utan sätter in bilder från några utav händelserna i mitt liv :)

Starka brudar



















Vår nya vän: Kajsa som tyckte mkt om korvbrödet som Malin bjöd på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0