En fredag och början på en lördag

Min helg är fullspäckad med jobb. Tre nätter ska jag avverka innan nästa ledighet. Just nu känns det som en evighet men om ngr timmar har jag avverkad en tredje del.


Idag eller igår, hur man nu ser det. Började med att jag åkte till jobbet för att utbilda mig men det blev ingen utbildning den var inställd eller ngt. Drog sen till stan där jag träffade Perra, goa Perra som jag gick tre år på gymnasiet med. Var så roligt tt träffa honom och vi hade massa att prata om. Livet och kärleken :-)
Perra är en kille med stort hjärta och massa funderingar om livet.

När vi till slut skildes åt sprang jag på Maria, en gammal go vän. Roligt att träffa henne också.

Sen cyklade jag hem i kylan. Fixade med en julklapp som jag blev riktigt nöjd med men.... ett stort problem åter står innan den blir klar. Vet dock inte hur jag ska lösa det????

Sov knappa 20 minuter innan jag gjorde mig färdig för jobbnatten.

Ella är sliten och lite mager men äter som en stor karl. Måste köpa avmaskningsmedel till henne, igen. Måste vara det som spökar. Anso berättade att det finns massa möss i stallet på Kvarntorp så Ella har mkt att stå i :-)

Vi smider planer för framtiden..... förväntansfull är jag och glaaaad i hela kroppen.

Nu har jag cirka 3 timmar kvar innan jag får pulsa i snön med cykeln hem till varma sängen och goa Ella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0