Flickan som lekte med elden

Igår åkte jag och Anso in till stan och gick på bio. Vi såg Stieg Larsson andra del utav trilogien. Flickan som lekte med elden. Det var riktigt bra. Men jag har läst boken och det fattas ju så klart en massa information. Blir ju lite besviken att inte allt är med men det finns säkert en bra anledning till det.

På vägen hem var det flams och trams som gällde. Har så roligt med dig älskling ♥

Nu är jag hemma på herrhagen och slappar. Ska snart laga lunch och middag sen ska jag sova på natten innan träning och jobb.

Är så sugen på att golfa lite. Dumt att bli sugen på det mitt i vintern. Men såg till min lycka på kanal 12 att sommaro golf har ranchen öppen hela vintern. Så nu ska jag se till och åka dit.

Kanal 12 går varm. Väntar fortfarande på att se reklamfilmen. Ska bli roligt och se hur det blev och hur jag blev :) Hoppas jag slipper skämmas :S

Nu är det bara några få veckor kvar tills Ansos lilla Catla kommer. På lördag ska vi åka till Vingåker och kolla på den lilla valpen. Ska bli fantastiskt roligt :)

Ute snöar det. Hoppas det blir en fin vinter... tror väl inte det men man kan ju alltid hoppas.

Främlingarna


Söta missarna som verkar gilla varann ♥



Kommentarer
Postat av: Anso

Du är underbar älskling! :)

2009-11-05 @ 15:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0