Ibland blir det för mkt.

Himla sliten just nu. Jobbhelgen tar mycket på mig, både i kroppen och i själen.
Så denna söndag har jag varit på väg att börja gråta x antal gånger. Först lyckades jag drömma om att jag hade haft inbrott i bilen. Sen hade jag fått ett sms som gjorde mig lite smått panikslagen. Tur då att man har en förstående mamma och en förstående flickvän. Bara genom att höra mammas röst fick mig att gråta. Hur man är :)

Sedan var det match. Fick en boll i huvudet (utan mask) på uppvärmningen. En annan dag skulle jag skrattat bort det. Men idag var det fel dag att skjuta Elin i huvudet. Jag var kalas-arg och det följde med mig under hela matchen.
I första periodpausen fick jag en varm kram och en puss utav min underbara vackra, fantastiska flickvän. Tack älskling höll på att bryta ihop sekunderna innan din närhet.

Vi förlorade matchen. 2-4. Vi mötte Skattkärr U. Och där spelar Ulle, Mette och Desiree mina gamla lagkamrater. Det var roligt att träffa dem igen. Och så fick jag ju träffa Ullebulls sööööta dotter som bara är ett halvår gammal. Så himla vacker!

I morgon ska jag sova till 13 sen klockan 14 är det utbildning på jobbet. Sen bär det äntligen av till min stora kärlek Anso. Längtar fruktansvärt mycket efter henne.

Kommentarer
Postat av: Anso

Jag längtar efter dig!!!! Puss

2009-11-16 @ 08:22:58
URL: http://www.ansos.zoomin.se
Postat av: Alex

Elin behöver lite Anso kanske samt en dos med vin o spelkväll... det låter ju inte bättre..;P

2009-11-16 @ 11:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0