Kärlek!

En natt avverkad. Det var en trevlig natt. Jag tror jag tjatade hål i huvudet på mina kollegor ;) Blir så ibland på nätterna. Eller så är man bara flummig eller trött och tyst. Natten var lugnare än de senaste jag jobbat så det var skönt.

På förmiddagen sov jag som en prinsessa. Och blev sedan väckt utav min kärlek på ett så underbart sätt. "jag älskar dig" Viskade hon i mitt öra. Kan inte bli bättre ♥
När kärleken åkt till jobbet gick jag upp och duschade. Sen tog jag mig en promenad. Det var skönt att se dagsljuset och känna lite frisk luft :)
Under eftermiddagen har jag hunnit kolla på gardiner och hälsat på kärleken på hennes jobb. Och min underbara, goa, söööööta och fantastiska älskling hade gjort mig en kalasfin present. Ett skrin som det står "Elins smycken" på. Du är ju bara såååå söööööt.

Ikväll ska jag kolla på en period då mitt lag spelat match sen ska jag åka till jobbet, igen.

På söndag kommer den efterlängtade lilla Catla hem. Ska bli så kul. Underbart med en valp i huset :)



Kommentarer
Postat av: Anso

Älskade! Sitter ju här hemma o längtar efter dig massa mycket!!!

Ska dock hänvisa dig till detta blogginlägget när Catla har ätit upp dina skor, bitit hål i händerna på dig, väckt dig efter natt jobb... os.v..:):):) så får vi se hur underbart det blir med vappis i huset;);).. men man får mycket kärlek också av de små...

Jag älskar dig min fina!!!

2009-11-27 @ 23:27:40
URL: http://www.ansos.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0