Novembersol

Hej alla goa!
Vilket vackert novemberväder vi har. Inget regn och dessutom försöker solen titta fram. Härligt!

Idag har jag tagit mig semester. Ska inte göra ngt speciellt utan bara ta igen mig från jobbet. Så skönt.
På torsdag kväll drar det igång igen. Då ska jag avverka 3 nätter innan nästa ledighet.
Hade ett samtal med chefen igår. Känns mkt skönt.

Efter mina nattpass åker jag och Anso till Vingåker och hämtar hem monstret Catla :) Ska bli fantastiskt spännande och roligt. Längtar.

Jag och Anso har tapetserat och målat i vardagsrummet. Och det blev verkligen kanonfint. Lite ljusbrunbeiga tapeter och en mörkbrun/svart fondvägg med massa guldiga träd på. Supernice. Och jag älskar ju träd!!! :)

Såg igår att ännu en klo på Ellas tass har åkt av. Suck!!!! Jag hoppas så att den läker av sig själv så jag slipper ta kontakt med veterinären. Håll tummarna!!!

Hög tid att fixa med julklapparna. Och snart ska det börja julpyntas. Tycker verkligen om att julpynta. Tyvärr blir julklappsinhandlingen ofta stress och frustration men ngr ideér har jag faktiskt. Julafton kan egentligen kvitta, är inget fan av att allt ska vara bra och fridfullt och alla ska vara glada och pigga på en speciell dag! Verkligheten ser inte alltid ut så för alla. De finns faktiskt de som sitter ensamma på denna dag och mår piss.
Jag själv ska fira med familjen. Jobbar dock natten till julafton och natten till juldagen. Tycker om att jobba jul, har gjort det i många år. Lite extra pengar är ju aldrig fel ;)

Bilen gnislar. Ngt med bromsarna tror jag. Hoppas det går att fixa utan att det kostar multum.

bye!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0