varför rinner näsan när det är kallt?

Ja denna fråga har vi funderat på...
Och för att stilla denna fundering och nyfikenhet så skickade vi ett sms til 118 118

Vi kalla temperaturer kan näsans flimmerhår få problem att transportera slem, vilket kan orsaka att det ibland rinner ur näsan även fast man inte är förkyld.

Så nu vet vi det och du med som läser detta :-)

För övrigt njuter jag av ledighet och massa tid med min stora kärlek, Anso. Jag jobbar bara en natt denna vecka. Mycket skönt efter min tokiga jobbhelg.

I fredags var jag till frisören. Och dit kom även kanal 12. De filmade för en reklam film. Så nu kollar jag på kanal 12 och inväntar reklamen... inte sett den ännu..

Ikväll är de innabandyträning. Ska bli skoj.

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0