åska och minusgrader

Häromdagen när jag och A varit ute på promenad så blixtrade till. Grannen XO trodde att jag och A tog kort men det var en blixt och sen kom åskan. Jag satte mig en stund på trappen för att njuta av vädret. Jag är nämligen barnsligt förtjust i åska. Sen kom hagel och mera åska.

I morse när vi vaknade var det 8 minusgrader ute!!! Vadå stor skillnad på väder på ngr få dagar.
Så i morse fick vi skrapa rutor, första gången för mig i år.

I början av denna vecka åkte jag och hälsade på catrin i munkfors. På vägen dit blev jag stoppad utav polisen och fick blåsa. Första gången någonsin för mig. Och jag var himla nervös. Men polisen hade jag träffat på en fest så vi pratade om den och om vår bekants vovvar.
C:a en kilometer innan polisen stoppade mig blinkade en medtrafikant med helljusen. Jag uppmärksammade detta och saktade ner farten. TACK TACK medtrafikant för detta för om han inte varnat kunde jag lätt åkt på fortkörningsböter. Skönt.

Det var himla trevligt och träffa Catrin igen.

Igår var det innebandyträning igen. Och jag har väl indirekt sagt ja till en innebandysäsong. Känns faktiskt riktigt roligt. Nu gäller det bara att matcherna inte krockar med jobbet :S
Men premiären kan jag vara med på, 18 oktober i Sannerudshallen.

I helgen blir de jobb. Är ganska less på jobbet just nu, tror det beror på ansvaret man har och all stress och press. En annan orsak till tristessen på jobbet är att jag vill vara ledig och umgås med min främling <3

Just nu ligger jag i A's säng tillsammans med Loviz. Vi väntar på A som jobbar.
Jag har dessutom smärta i vänstra delen utav ryggen. Känns som muskeln dragit ihop sig. Massage, ja tack!



Kommentarer
Postat av: Anso

Längtar efter dig min fina!!

2009-10-05 @ 19:30:49
Postat av: Louise

8 minusgrader:O Det är tur att man bor på sydligare breddgrader:)

2009-10-06 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0