Bilen på service och ilande tänder

Nu på morgonen körde jag bilen till Svema Bil. Min lilla "dust-sucker" ska på service och piffa till sig lite. B.la. kamremsbyte. Klocka åtta vra jag och bilen där. Svema bil och en stor del av västra Karlstad har problem med strömavbrott. Så personalen visste inte om bilen blir klar idag... Man behöver ju el för att fixa bilen. Så nu sitter jag hemma och hoppas att Karlstad energi ska fixa till problemet så jag snart får tillbaka min bil.

Mina tänder ilar. Då jag äter och dricker varmt och kallt. Jag har klurat ut att det säkert beror på mitt gnisslande om natten och mitt snusande om dagarna.
Snusande har jag börjat dra ner på, har hållt upp två nästan hela arbetspass. Låter inte så svårt, men jag snusar mest hela tiden så jag kan lova att det känns som om det saknas ngt under läppen....
Gnisslandet om nätterna kan jag lösa med min bettskena. Denna hade jag i mun när jag somnade igår men när klockan ringde i morse var den borta. Men som nästan alltid hade jag i sömnen placerat den lite fint under kudden :)

Solen skiner, det är lite kyligt ute och himlen är blå. Så fint.

Idag är det den 28:e och det betyder en speciell dag i månaden. I love you ♥


Kommentarer
Postat av: Anso

I love U! *<3*

2009-10-30 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0