Dagen efter premiären

Nu är seriepremiären avklarad. Matchen slutade 2-2.  Vi slet en massa och det bjöds på ett bra motstånd. Märks att vi inte spelat ihop oss så bra ännu. Så det kan bara bli bättre.
Jag är oerhört nöjd med min egen insats, med tanke på att jag inte spelat match på tre år :)
Min insats stärkte min självkänsla. Och jag är så glad att jag börjat spela igen.
De nyinköpta knäskydden tycktes fylla sin funktion. Jag hade inget ont i knäna under matchen och idag känns det också bra.
Dock har jag ont i resterande delen utav kroppen. Man är ju liksom inte 15 år längre. Och dessutom inte speciellt smidig eller vältränand. Men det ska det bli ändring på :)

Efter matchen åkte jag hem till min Kärlek. Så mysigt och få en till kväll ihop och få sova ihop. Min kärlek hade gjort en så himla fin present till mig. Jag älskar dig så mkt och du är såå söt!

Idag blir det brödbak och jobb.

Presenten jag fick :)

Kommentarer
Postat av: Anso

Är såååå stolt över dig!!!

Du är bäst!!

Puss!

2009-10-19 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0