Hektiskt dygn

Det hektiska dygnet började i går kväll på jobbet. Vi fick Rädda hjärnan larm med behandling vilket betyder stress, press och snabba beslut. Jag hade aldrig tidigare varit ansvarig för ett larm då det blivit behandling så detta blev min första gång. Jag blev så klart himla nervös. Men det gick så bra och jag hade kontroll över situationen. Nu vet jag hur det går till när det är behandling och nu vet jag att jag fixar det!!! Lättnad.

Larmet gjorde att jag jobbade över 1.5 timme. Så jag kom hem strax innan tolv i stället för vanlig tid strax efter tio. Hela natten har jag analyserat det jag gjort på jobbet och vaknade väl typ 1000 gånger. Så jag har väl sovit c:a 3 timmar. Upp klockan 5.45 för att starta nästa arbetspass, stressigt arbetspass. Jag och mina kollegor har sprungit som tokar hela dagen och det har varit oerhört rörigt.
Efter jobbet styrde jag med hög hastighet med min lilla damsugare för att hinna till dagens seriematch.

Karlskoga stod för motståndet. De var riktigt duktiga och vann över oss med 3-7. Det var ett tufft spel, med efterslängar. Själv fick jag en klubba i masken efter att jag gjort ett litet nyp i en vad (men va fan som målvakt måste man ju vakta sitt revir ;)

Min vackra, underbara och fantastiska främling kom till matchen med sällskap utav Emil, Kristian och Sofie. Det var så otroligt roligt att DU och ni kom.
Och det var sååååååå UNDERBART att få pussas lite med dig, älskling! Längtar sååå efter dig! ♥

Väl hemma tog jag mig en välförtjänt dusch, efter att ha stretchat och samtidigt bråkat med Ella som tyckte mina fötter var goda att bita i.
Innan jag klev in i duschen satte jag på ugnen efter som att jag planerat äta pommes ikväll. När jag kommer ut ur duschen luktar det mat-os. Och hela ugnen och köket är som ett helt os-moln!!!!

Tyvärr hann jag inte få bort detta moln innan brandvarnan satte igång. Huga vilket läte. Men nu vet jag att den fungerar ;)

Det tråkiga är att jag nu måste vänta på att ugnen svalnar så jag kan göra rent den innan jag kan värma upp ugnen igen. För att tillaga mina pommes.... suck.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Anso

Älskling! Det var superskoj att se matchen:)

O underbart att få snosa lite på dig... längtar efter dig också! Älskar dig!

PUSS!

2009-10-31 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0