Influensavaccin

Igår fick jag vaccinet mot den fruktade influensan med knorr ;)
Trots mitt yrke, har jag gått och blivit lite stick-rädd. Det började i våras då jag tog prover. Det var ju asläskigt och få en främmande metall-pinne in i min arm!!! Kände av lite obehag igår också men det gick så bra så. Och det gjorde inte alls ont. Men nu gör det ont, muskeln är alldeles öm. Och jag är inte ensam, många utav mina arbetskamrater känner också utav smärtan i axeln. Så lite klagosång har de blivit men såklart med glimten i ögat ;) Har underbara arbetskamrater, vilket jag uppskattar en massa. Känns som vi har roligt tillsammans.

Nu ligger jag hemma. Känner mig inte alls speciellt pigg. Ont i huvudet, frusen och allmänt risig. Så det blir ingen träning, får hoppas att jag orkar med att spela match på söndag då det är seriepremiär.

Min älskling är förkyld och jag önskar jag var hos henne och kunde pyssla om henne ♥ I love you a lot ♥ Vart har du funnits hela mitt liv??? Tack för all underbar Kärlek. 

I helgen är jag ledig. Mkt skönt. I morgon blir det städning och tvättstuga. På kvällen Idol. Lördag står det däckbyte och mys med Anso på schemat. Och på söndag är det som sagt innebandy.

Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0