Shopping med goda vännen Catrin

Hej go vänner!

Idag har jag umgåts med fina vännen Catrin. Vi åkte först och la en krans och tände ett ljus vid min farmors grav. Det kändes skönt i själen och titta till graven och tända ett ljus för henne. Egentligen ska ju detta göras under helgen, men jag jobbar och har inte då den tiden att åka till Kristinehamn. Så det får lysa för farmor någon dag innan Alla Helgona.
Måste se till och åka dit lite mer. Kändes så bra.
Tack Catrin för att du följde med mig.

Sen åkte jag och Catrin tillbaka till Karlstad för att göra stan. Och som vi gjorde det :)
Jag hade bestämt mig för att inte handla något förutom en sminkpenna och framkalla kort. Men jag fann ju ett par passande byxor, ramar till korten och en julklapp till min främling. Och så kunde jag inte låta bli att köpa dessa:

Salt och peppar :)


Korten jag framkallade var på mig och Ella. Jag framkalla dem främst för att visa upp för min frisör i morgon. Eftersom att jag på det kortet har en frisyr som jag skulle vilja ha igen. Tur för mig att jag älskar korten, för nu ska de stoppas in i ramar och visas för alla som kommer hem till mig :)

Nu ska jag vila upp mig någon kvart för snart ska jag till Kil och träna innebandy. Vi har match på lördag klockan 15.30 i Kil. Dock vet jag inte om jag hinner till matchen eftersom att jag jobbar och slutar jobbet klockan 15.30. Det blir lite väl tajt. Men jag hoppas jag kan sluta lite tidigare. Vi får se hur de blir med det.

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0