Trevlig lördag och laddning för match

Igår lördag fick jag mycket gjort. Åkte till mor och far tidigt. Vi åt frukost och tjötade. Sen for vi in til stan och shoppade. Jag skaffade nödvändig knäskydd. Och mina föräldrar var så snälla och bjöd mig på dessa. Tack.
När vi sen kom hem bytte jag och min bror Göran däck på min bil. Så snällt att han hjälpte mig.
Efter detta åt vi en varsin rosa-bandet bakelse. Väldigt mäktig men god.

På väg till Forshaga och min kärlek könde jag att bilen gick lite märkligt så jag stannade bilen. Kände en varm och bränd doft. Fick lite panik och ringde pappa. Han bad mig känna av fälgarna och mycket riktigt var en utav fälgarna tok varm. Ngt hade legat på, broms eller handbroms????? Men när jag kom fram till Anso så hade fälgen svalnat vilket var till en stor lättnad.

På kvällen bjöd jag och Anso vänner och familj på Tacogratäng. Det var himla trevligt. Massa spel blev det också, "med andra ord" och maxi yatzy.

Med stark ovilja skildes jag och Kärleken åt i idag på förmiddagen. Kärleken skulle till jobbet och jag behövde hem och ladda för dagens seriepremiär.
Jag och mitt lag möter GS 86 klockan 18 i Sannerudshallen.  Ska blir himla roligt att spela innebandymatch igen, tre år sen sist jag spelade match. Klart jag är nervös också....

Så nu ska jag laga lite pasta med massa parmesanost. Man kan ju inte bryta gamla rutiner ;)


Är oerhört lyckligt lottad, för jag har världens underbaraste tjej. Jag älskar dig massa mycket



Kommentarer
Postat av: Anso

Och jag ÄLSKAR DIG!!! <3<3<3

2009-10-18 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0