Tröööött

Jobbade dagen i dag efter att igår gått kvällstur. Bara det gör att man blir trött.
Jobbdagen blev oerhört rotig och stressig. Gick tidigare från jobbet och for till Klara för ett möte med en doktor. Satt där och kändes mig yr. Kom hem vid halv fyra. Drog i gång med matlagning och städning. Matlagningen gick i alla fall bra, det blev ungspannkaka med bacon i, riktigt gott :)
Sen däckade jag i soffan. Åkte till Kil, mer död än levande, för att träna. Träningen gick inte alls som jag tänkt mig. Var så trött så jag orkade inte koncentrera mig. Det resulterade i att jag blev bollrädd och AJ vad bollen gör ont då.
Sen åkte jag hem, bilresan var låååång. Ville bara komma hem och lägga mig.
Nu sitter jag är, framför datorn. Slänger i mig lite käk.
Snart blir det en snabb dusch innan jag äntligen kan lägga huvudet på kudden. I morgon får jag en skön sov morgon.

Främlingen min är saknad, massa mycket! På torsdag får vi kramar, Lääängtar!


GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0